Актуальність даного бізнесу в сучасних умовах важко переоцінити, оскільки візитки необхідні будь-якій діловій людині, вони сьогодні стали частиною етикету, яким не можна нехтувати.
Асортимент
Найбільш затребуваними є наступні види візиток:
Ділові - на таких картках зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, посада та контактні дані;
Корпоративні - візитки з відомостями, аналогічними діловим, але доповнені інформацією про компанію, а також виконані в єдиному корпоративному стилі. Візитки Рівне найбільше популярні, це ділові та для бізнесу. Вони надруковані на принтері у чіткому стислому стилі та мають прямі кути.
Особисті - такі картки зазвичай містять ім'я та контактну інформацію, а також інші відомості, що додаються за бажанням замовника;
Сімейні - набирають популярність візитки, які часто додаються в подарунки, запрошення. Обов'язково містять імена чоловіка і дружина, причому дружина вказується першою.
Технологія виготовлення візиток Виготовлення простих візиток методом цифрового друку здійснюється в кілька етапів: Створення макету візитки в графічній програмі. Найчастіше використовуються такі програмні засоби, як Corel Draw, Adobe PhotoShop, Adobe Illustrator; Після схвалення макета замовником проводиться друк візиток. Для цього можуть використовуватися різні види паперу або картону залежно від переваг клієнта.
-
Стандартний аркуш формату А4 вміщує десять звичайних візиток;
-
Розрізання надрукованих карток, яке здійснюється за допомогою спеціального різака для паперу;
-
Ламінування візиток, яке виробляється за бажанням замовника;
-
Упаковка готової продукції.
Можна виділити наступні основні групи, клієнтів яким необхідні візитки:
-
Невеликі компанії та індивідуальні підприємці, які здійснюють діяльність у сфері послуг;
-
Приватні нотаріуси, адвокати, дизайнери, архітектори, будівельники та інші спеціалісти;
-
Клієнти, що замовляють візитні картки для особистих цілей, не пов'язаних з професійною діяльністю.
Досить важко дістати в клієнти великі компанії, холдинги та інші подібні організації, оскільки вони або мають довгострокові контракти з великими друкарнями, або виробляють таку продукцію своїми силами. Тим не менш, наявність такого замовника гарантує постійні обсяги високооплачуваної роботи. Для цього потрібна велика реклама Рівне та капіталовкладення на принтери та порізку паперу.
За умови середнього рівня попиту на продукцію (300-1000 візиток щодня) зазначені вище витрати окупляться повністю протягом 2-3 місяців роботи. Після цього можна подумати про надання додаткових послуг, вкладеннях в рекламу, придбанні більш функціонального обладнання, наймання персоналу.